Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Να 'μαι κι εγωωωω

Νέο blog κι από εμένα τον πολικολάγνο. 

Γιατί το κάνω;

Γιατί εγώ είμαι άνθρωπος λίγο κλειστός, λιγομίλητος και σοβαρός. Τον τελευταίο όμως χρόνο οι πολιτικές εξελίξεις (οι οποίες επηρρέασαν και την προσωπική μου ζωή όπως και όλων μας βέβαια) με έκανα να έχω συνεχ'ως σκέψεις, να θέλω να πω λόγια, πολλά λόγια, να τα πώ δημόσια, να τα φωνάξω. Έτσι, επειδή είπαμε είμαι ντροπαλός, είπα κι εγώ να τα πω σ' ένα μπλόγκ μπας και με διαβάσει κανένας.

Ματαιοδοξία λοιπόν αλλά και ανάγκη. Θα είστε συγκαταβατικοί ε;

Γιατί "Πολιτική Λαγνεία";

Πρώτο και καλύτερο γιατί εδώ μέσα θα μιλάμε για πολιτική αλλά όχι με τον συνιθισμένο ευγενικό τρόπο. Θα γίνεται με μπινελίκια, με βρισιές, με σφαλιάρες στον πισινό, με τα "τι σου κάνω μάνα μου" κτλ. 

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κι εμείς οι Έλληνες έχουμε μια σχέση λαγνείας με τους πολιτικούς μας: Μας έχουν πηδήξει τα βάρδουλα κι εμείς εκεί, τους ψηφίζουμε. Άρα λοιπόν μας αρέσει το πήδημα που μας κάνουν ε;

Τέλος η πολιτική και η ενασχόληση της με αυτή έχει στόχο την προσφορά στον έθνος (τι ψαρώνετε ρεεεεε...για να πηδήξουμε καμια γκομενίτσα και να φάμε λίγο κρατικό χρήμα έχει στόχο).

 Αυτά για αρχή, άντε να δούμε θα μας διαβάσει κανένας;

Είπαμε θέλουμε να τα λέμε αλλά είμαστε και ματαιόδοξοι αρκετά ώστε να θέλουμε και να τ' ακούμε

καλήμερα λοιπόν


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου